İçerik; Günümüzde
sosyal mecralar için üretilen öğretici çoğu zaman eğlenceli fikirlerdir.
Hayat akışımızı
değiştiren sosyal medya, eski ile yeni arasında gidip gelen ve bugünüyle
geleceğin gündemini belirleyen bir misyona sahiptir. Renkli ve farklı kişiliğe
sahip olan içerik üreticileri gündemdeki olaylara farklı bakarak parodiler veya
yeni gündem belirleyecek ilgi çekici olayları kullanıcılara sunmalarıyla
içeriği üretmiş olurlar. Sayıları günden güne artan sosyal medya kullanıcıların
aynı zamanda takipçi sayılarını artırmak içinde her gün kendilerini yenilemek
ve bir şeyler sunmak zorundadır. Her anlamdaki tüketimin artması ve
hızlanmasıyla zaman zaman çoraklaşma yaşansa da uyarlamalar üreticilerin
imdadına yetişir vaziyette. Bu durum bir süredir revaçta ve artık insanlar bunu
meslek haline dönüştürmüşlerdir. Reklamcılıkta fikir satma nasıl var ise bunun
bir seviye üstü olarak artık içerik fikri satma çağına erişmiş bulunmaktayız.
Aslında hepimiz birer içerik üreticisiyiz fakat bazılarımız bunun için daha
cesaretli tıpkı hayal kurup gerçekleştiren mucitler gibi. Çünkü bugünün hayali
yarının gerçeğini oluşturan birer pusula gibi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder